30.03.2020r.
Witam serdecznie w nowym tygodniu!
Dzisiaj proponuje zrobienie piłeczki antystresowe tzw. gniotka. poproście rodziców o pomoc.
Do wykonania gniotka potrzebujecie:
balon, butelkę, mąkę ziemniaczaną lub ryż, lejek, słomkę lub wykałaczkę, włóczkę do zrobienia fryzury naszemu stworkowi oraz czarny marker.
Wykonanie gniotka krok po kroku można obejrzeć na filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=RKRPemMHg7M
Miłej zabawy!
A teraz trochę ruchu!
Toczenie się po materacu, dywanie w różnych kierunkach.
Odbijanie balonika w nietypowy sposób np: głową, łokciem, nogą.
Marsz z wymachem rąk i nóg.
Wchodzenie i schodzenie z podnóżka, podejmowanie prób zeskakiwania.
Rysowanie różnych figur, znaków na tackach wypełnionych pisakiem, kaszą, ryżem.
Dla Wojtka dodatkowo:
Skoki obunóż w miejscu, do tyłu, do przodu, na boki
Przeskakiwanie z nogi na nogę.
Witam serdecznie w nowym tygodniu!
Dzisiaj proponuje zrobienie piłeczki antystresowe tzw. gniotka. poproście rodziców o pomoc.
Do wykonania gniotka potrzebujecie:
balon, butelkę, mąkę ziemniaczaną lub ryż, lejek, słomkę lub wykałaczkę, włóczkę do zrobienia fryzury naszemu stworkowi oraz czarny marker.
Wykonanie gniotka krok po kroku można obejrzeć na filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=RKRPemMHg7M
Miłej zabawy!
A teraz trochę ruchu!
Toczenie się po materacu, dywanie w różnych kierunkach.
Odbijanie balonika w nietypowy sposób np: głową, łokciem, nogą.
Marsz z wymachem rąk i nóg.
Wchodzenie i schodzenie z podnóżka, podejmowanie prób zeskakiwania.
Rysowanie różnych figur, znaków na tackach wypełnionych pisakiem, kaszą, ryżem.
Dla Wojtka dodatkowo:
Skoki obunóż w miejscu, do tyłu, do przodu, na boki
Przeskakiwanie z nogi na nogę.
Ważne informacje dla rodziców
1.Uważnie
obserwuj dziecko dostosowując do nich aktywności.
2.Każdy
rodzaj ruchu, zabawy ruchowej musi
być przez dziecko akceptowany.
3.Nie
można forsować ruchu, który wywołuje u dziecka wyraźny niepokój.
4.Należy
stopniować intensywność zabaw ruchowych.
5.Należy
obserwować stan pobudzenia dziecka i dostosować do niego tempo aktywności ruchowej.
6.Aktywności
stosuj naprzemiennie np.
najpierw stymulacja ruchowa, potem dotykowa
i proprioceptywna.
Komentarze
Prześlij komentarz